Yazar: suat 9 Mart 2020
Web Sitenizi Güncellemek İçin 8 Kritik Neden
Belirli bir ürün veya hizmet arayışında olduğunuzdan ve eski ve eski görünen bir web sitesine rastladığınızdan eminim.
Üzerine düştüğünde bağırsağında ne hissettin? İlk izleniminiz neydi?
İyi olmadığını tahmin ediyorum ve ayrıca hiçbir şey satın almadığınızı da iddia ediyorum.
Gardırobunuz gibi, web sitelerinin de zaman zaman yenilenmesi gerekir. Bu, her şeyi tamamen elden geçirmeniz gerektiği anlamına gelmez, ancak birçok işletme sahibi en önemli pazarlama araçlarını güncel tutmak için yeterli zaman harcamaz.
Bir web sitesi değişimini düşünmek isteyebileceğiniz 8 neden:
# 1: İyi bir ilk izlenim bırakmaz.
Birkaç yıl önce kurduğunuz bu başlangıç çevrimiçi işletmesi artık güncel olmayabilir ya da günümüz standartlarına göre profesyonelce görünmeyebilir.
Ziyaretçilerinizi etkilemek için sadece birkaç saniyeniz var, bu yüzden çekici, ilgi çekici ve profesyonel bir siteye sahip olmak şart.
Online iş için taze bir görünüm ve his yaratmak, daha sonra değil kesinlikle daha erken ödeyecek akıllı bir yatırımdır. Daha parlak bir görünüm, daha yüksek bir müşteri kitlesini çekmenize ve korumanıza veya yeni bir hedef kitleye ulaşmanıza da yardımcı olabilir.
# 2: Rakipleriniz çok daha iyi görünüyor.
Rekabetinizi iş planınızın bir parçası olarak analiz etmelisiniz ve bunu pazarlama çabalarınızın bir parçası olarak da sürekli olarak yapmalısınız.
Rakiplerinize bir göz attığınızda, sitenizin muhteşem olduğunu bildiğiniz için rahatladınız mı veya ne kadar daha profesyonel olduklarına bakıyorsunuz?
Potansiyel müşterileriniz karşılaştırmalı alışveriştir. İnternet, insanların satın almadan önce karşılaştırmasını kolaylaştırır, web sayfalarınızı davetkar ve gezinmesi kolay olur.
Kolay gezinme için müşterilerimizin sitelerinden birini nasıl kurduğumuza ve marka renklerini başlıklara ve düğmelere nasıl dahil ettiğimize dikkat edin. Genieseniorservices.ca sitesine girdiğinizde, içerik sayfalarında gezinmek veya menü öğeleri üzerinde bulmaca yapmak zorunda kalmadan aradığınızı hızlı bir şekilde bulacaksınız. Aynısını rakipleri için söyleyemeyiz!
# 3: Satışlarınız acı çekiyor.
Potansiyel müşterileri veya satışları kaybetmenizin birçok nedeni olabilir, bu nedenle dönüşüm almıyorsanız otomatik olarak görsel bir sorun olduğunu düşünemezsiniz.
Bununla birlikte, ziyaretçilerin sadık müşterilere dönüştürülmesini engelleyen şey, genellikle zayıf bir düzen ve içeriktir. Stanford’un bir raporu, insanların dörtte üçünün bir şirketi web tasarımlarına göre yargıladığını buldu.
İnsanlar size güvenmezlerse sizden alışveriş yapmazlar. İşletmenizi dünyaya nasıl sunmanız önemlidir.
# 4: Teknolojinizi güncellemediniz.
Siteniz WordPress’te oluşturulmuşsa veya farklı bir içerik yönetim sistemi (CMS) kullanıyorsa, yazılımın en son sürümüne geçmeniz gerekir.
Benzer şekilde, bir web geliştiricisi tarafından korunmayan eski bir alışveriş sepeti sisteminiz (açık kaynak veya satın alınan bir sistem) varsa, sitenizi ve itibarınızı bilgisayar korsanlarına açarsınız.
En son güvenlik yamalarını sürekli yükleyerek, bilgisayar korsanlarının sitenize sızmasını ve kaosa neden olmasını durdurabilirsiniz.
Web sayfalarınızı ne kadar güvenli yaparsanız, veri ihlallerine karşı o kadar iyi korunursunuz. Bu sadece bilgilerinizi değil, müşterilerinizin bilgilerini de korur. Ayrıca siber suçluların spam göndermesini veya sunucunuz üzerinden virüs yüklemesini engeller.
# 5: Mobil uyumlu değil.
Statista’ya göre, mobil artık dünya çapındaki web trafiğinin yaklaşık yarısını oluşturuyor. Siteniz mobil cihazlara uygun değilse, olası satışlara ve satışlara mal olabilir.
Bir web sitesi yeniden tasarımı, ziyaretçinizin ekranın boyutu ne olursa olsun gezinmek için bir esinti olan duyarlı bir tasarımla çevrimiçi işinizin akıllı telefon ve tablet dostu olmasını sağlayabilir.
# 6: Odağınızı değiştirdiniz.
Yeni ürün ve hizmetler geliştirirken, yeni demografik bilgileri hedeflerken veya hatalarınızdan ders alırken işletmelerin zaman içinde değişmesi doğaldır.
Hedef pazarınız, web sayfalarınızın neye benzediğinin arkasındaki itici güç olmalı ve sunduğunuz içerik türünü de etkilemelidir. Web sitenizin yenilenmesi, değişen pazarlama planınıza uygun yeni bir görünüm ve his içerebilir.
Taşındıktan sonra güncellenmiş kimlik bilgilerini biyografinize dahil etme, yeni çalışan bilgileri ekleme veya kişi bilgilerini değiştirme gibi şeyleri unutmayın.
# 7: Yerinden çıkma zamanı.
Zamanla, siteler karmaşık, karışık ve daha az etkili olabilir.
Tıpkı dolabınızdan geçmek ve artık giymediğiniz şeylerden kurtulmak iyi bir fikir gibi, web sayfalarınızı yalın ve temiz tutmak da faydalıdır.
Geliştirilmiş bir site yapısı SEO (arama motoru optimizasyonu) için mükemmeldir. Bir web sitesi tasarımı, mimarinizi, resim ve sayfa adlarınızı, içeriğinizi ve meta etiketlerinizi gerçekten geliştirebilir, böylece her şey daha SEO dostu olur.
Sadece bu değil, müşterileriniz daha iyi bir kullanıcı deneyimi takdir edecek daha basit bir düzen ve navigasyon sağlar. Şaşkın veya dikkatlerini dağıtmadan aradıklarını daha kolay bulurlar.
# 8: Sosyal medya işlevselliği eksik.
Siteniz birkaç yıl önce oluşturulduysa, Facebook, Twitter, LinkedIn ve Instagram gibi sosyal medya platformlarındaki müşterilerle bağlantı kurmak için en uygun şekilde ayarlanmamış olabilirsiniz.
Sosyal paylaşım düğmeleri eklemek, okuyucuların içeriğinizi paylaşmasına olanak tanıyarak marka bilinirliğini ve görünürlüğünü artı SEO’yu artırır. Başka bir avantaj: Teklifleri ve fırsatları satın almaya hazır müşterilerle anında paylaşabilirsiniz.
İşletme Pazarlamasında Yapay Zeka Nedir?
Bir web sitesi yeniden tasarımı yapmanın birçok avantajı vardır. Geliştirilmiş bir görünüm ve his, ziyaretçileri müşterilere dönüştürmek daha olasıdır, Google, SEO için yeni güncellenmiş sayfaları sever, bilgisayar korsanlarının sunucunuza girme olasılığı yoktur … liste uzayıp gidiyor!
Markanızın çevrimiçi görünümünü göz ardı etmeyin!
Zaman ve enerjiyi web sayfalarınızı uygun şekilde korumak için işiniz, markanız ve müşterileriniz için bir fark yaratır.