Yazar: suat 9 Mart 2020
Bu blogun düzenli okuyucuları, duyarlı tasarımı nasıl son derece önemli gördüğümüzü biliyor. Bize ilk kez katılıyorsanız, işte hızlı bir açıklama:
Duyarlı bir web sitesi, göründüğü farklı ekranlara yanıt veren bir web sitesidir. Diyelim ki bir tabletten akıllı telefona geçtiğinizde site sizinle değişecektir.
Kullanıcılar giderek artan bir şekilde, akıllı telefonlar ve mobil cihazlar kullanarak web’e göz atıyor.
Bu ayrıca kullanıcıların arama yaparken web sitenizi bulmalarına yardımcı olabilir. Google, kısa bir süre önce çoğu kullanıcı mobil cihazlarda arama yaptığı için kriterlerini değiştirdi. Duyarlı web siteleri arama sonuçlarında daha üst sıralarda yer alır.
Web sitenizi yeniden tasarlarken yapmanız gereken ikinci şey, bir içerik yönetim sistemi kullanılarak oluşturulduğundan emin olmaktır.
Sizin için tavsiye edilen
Web Yayını, 11 Mart: Müşteri Bağlılığı ile Elde Tutma ve Para Kazanma İşlemini Artırma
Bir içerik yönetim sistemi (genellikle CMS olarak adlandırılır) basit, ancak önemsiz olmayan bir yarar sağlar. Bir web geliştiricisinin yardımına ihtiyaç duymadan web sitenize giriş yapmanızı ve metin ve fotoğraf değişikliklerini kolayca yapmanızı sağlar.
Web sitenizi kendi başınıza güncel tutabilirsiniz, böylece işletmeniz geliştikçe siteniz de gelişebilir.
Blogunuz, şirketinize sektörünüzde bir düşünce lideri olarak kendisini kurması için bir yol sunar.
Ayrıca, sektör haberleri ve konularla sitenizi daha güncel tutmanıza da olanak tanır. Düzenli olarak güncellenen içeriğe sahip siteler genellikle arama motorlarında daha üst sıralarda yer aldığından bu önemlidir.
Ayrıca, hakkında yazdığınız blog konuları, sitenize arama motorları ile daha fazla önbellek vererek, sektörünüz ve uzmanlığınızla ilgili çok sayıda anahtar kelime kullanabilir.
Bir harekete geçirme ifadesi veya CTA, web sitenizde bir ziyaretçiden istediğiniz işlemi yapmasını isteyen bir grafiktir. Her güvenilir web sitesinde en az 5 CTA bulunur.
Telefon numarası
“Bize ulaşın” sayfası
“Blogumuzu takip edin” veya “bültenimize abone olun”
“Ücretsiz bir kılavuz indirin”
“Bizi sosyal medyada takip et”
Sitenizin her sayfasında en az bir CTA bulundurmaya çalışın. Ve her sayfada bir telefon numarası veya “bize ulaşın” formu olmayan bir CTA bulunmalıdır.
Son olarak, yeni web siteniz bir ziyaretçiye şirketinizle etkileşim kurmak için “telefonu aç” veya “bir toplantı planla” gibi doğrudan bir iş teklifi sunmayan zahmetsiz bir yol sunmalıdır.
Bazı kullanıcılar bu adımı atmaya hazır olmayabilir, ancak yine de sizi tanıma şansı ister. Bir e-posta adresi karşılığında ücretsiz bir e-kitap ya da tanıtım