Yazar: suat 12 Mart 2020
Bugün, kitle fonlaması sayfalarından, evcil hayvan hamster hayran sayfalarına kadar her şey için bir siteniz olabilir. Belki bilinmeyen nedenlerden dolayı, siteler 25 yıldan fazla süredir var olsa bile, çok sayıda özel şirket web’e girmek için gecikti!
Neyse ki, uzman siteleri olan bağımsız girişimlerin miktarı, bugün yaklaşık % 66’dan yaklaşık on yıl önce göreceli bir gruptan aralıksız olarak genişliyor.
Çalışmalarda, çok sayıda girişimci, bir iş sitesini kurmak için doğru şeylere, zamana veya paraya sahip olmadıklarını belirtiyor. Yine de, şaşırtıcı bir sayı, firmaların bir site ile uğraşması gerekmediğini veya web tabanlı yaşam kullandıkları için olduğunu söylüyor.
Halen daha önce hiç olmadığı gibi, müşterileriniz kuruluşunuz hakkında web’deki verileri keşfetme seçeneğine sahip olmayı umuyor. Gerçek şu ki, çoğu alışveriş yapan kişi, yakındaki mağazadan bir şey satın alıp almamaya bakılmaksızın, şu anda satın alma işlemi yapmadan önce çevrimiçi bilgi alıyor. Bir siteniz olmadığı için, işletmenizin Karanlık Çağ’da kaldığı veya yeni müşteriler bulmaya hevesli olmadığınız belirli bir şeyi iletiyorsunuz ve bunların hiçbiri en çok muhtemelen göndermeniz gerekir.
Sizinle ilgili çok fazla veri veya kıvrımlı, çok sayfalı bir referans verisi ile uğraşmaları gerekmez. Sadece birkaç temel sayfa normalde herkesin ihtiyaç duyabileceği tek şeydir, kendi ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanmış ve keşfedilmesi kolay temel verilere sahip olduğu sürece. Ayrıca, her şeyden önce, güncel olmayan veriler, bireylerin yakındaki iş sitelerini kullanma konusundaki en büyük sıkıntılarından biri olduğu için kesin ve son teknoloji olmalıdır.
Kuruluşunuz için hemen bir siteye sahip olmak, sizi temsil eden diğer kişilere güvenmeniz gerekmediği için web üzerinde resmi bir yakınlık sağlar. Ayrıca, logonuz, tonlarınız ve metin stillerinizle tam olarak nasıl ihtiyacınız olduğunu görünmesini sağlayabilirsiniz.
Çok sayıda bağımsız girişim, adlarını almak için Sarı Sayfa promosyonlarına ve ilanlarına bağlıdır. Kimse bu kişilere ilanlarını atma talimatı vermeyecek, ancak düzenli olarak daralan ve aşamalı olarak maliyetli endeksli varlıklardan en iyi şekilde yararlanan bir reklam mı alıyor? Saha harcamaları her yıl azalmakta ve daha geniş bir erişime sahiptir.
Yıllar önce bir siteyi denemeye çalıştığınızda, deneyimden bazı olumsuz hatırlamalarınız olabilir. Bir tasarımcının onu hazırlaması haftalar veya aylar almıştır ve bundan sonra kendiniz herhangi bir iyileştirme yapamazsınız. Mağaza saatlerini yenilemek gibi basit şeyler sonsuza dek sürebilir, bu nedenle verileriniz eskimiş durumdadır. Ayrıca, tonları değiştirmek veya fotoğraf aktarmak? Olası imkansız gibi görünüyor.
Sadece bu kişiler sitenizi görebilir, ancak aynı şekilde sizinle birlikte işbirliği yapabilirler. E-posta, iletişim yapıları, ziyaretçi defterleri ve ziyaret uygulamalarını kullanarak, dünyanın karşı tarafındaki müşterilerle sohbet edebilir, yeni öğeleriniz ve avantajlarınız hakkında bilgi alabilir, hatta çok sayıda kilometre ötede sipariş gönderebilirsiniz. Ayrıca, kişiler web tarayıcılarını veya Google Haritalar’ı kullanarak sitenize her iyi yerden gidebilir.