Yazar: suat 31 Mart 2020
Herhangi bir projede olduğu gibi, planlama da web projenizde para ve zamandan tasarruf etmenize yardımcı olabilir. Başarılı bir web tasarım projesine hazırlanmanıza yardımcı olabilecek bazı ipuçları.
Başından sonuna kadar projeye aktif olarak katılan bir ekip, projeyi her zaman ileriye taşımakta büyük bir fark yaratıyor. Siteyi yayınlandıktan sonra yönetmeyi planlıyorsanız, teknik bir kişinin bu sürece en baştan dahil olmasını sağlamak işlerini kolaylaştıracaktır.
En iyi takım, farklı perspektiflere sahip olan yaklaşık üç ila beş kişiden oluşan küçük bir takımdır; satış, geliştirme, teknik vb. İlerlemeye devam etmek için düzenli olarak devam eden toplantıların en iyi sonucu verdiğini görüyoruz.
Bunu markanızı güçlendirmek için bir fırsat olarak düşünün
Bir web sitesi tasarımı birçok sorunun kapısını açar. Bunlar, kitlenizin kim olduğu ve ne yapmasını istediğinizle ilgili temel kavramlardan sunduğunuz ürün ve hizmetlere, logo kullanımı ve renk seçimi gibi mekaniğe kadar uzanmaktadır. Güçlü bir markanız varsa, web tasarım sürecinizin onunla uyumlu olduğundan emin olun. Bir markanız yoksa, web sitesi tasarım süreci minyatür bir markalama süreci olabilir.
Otuz sayfalık bir site geliştirmeye karar verirseniz ve site içeriğini maliyet tasarrufu önlemi olarak kendi başınıza oluşturmayı seçtiyseniz, çok fazla iş için kaydolduğunuzu düşünün. Bu içeriğin oluşturulmasındaki gecikmeler, geliştirme sürecini aylarca uzatabilir. İyi içerik oluşturmak her zaman zordur ve iyi yapmak, bunun için zaman ve enerjiyi bütçelemek anlamına gelir.
Sürecin başlarında içeriği etkili bir şekilde yönetmek için stratejiler geliştirmek
Kirala. İçeriğinizi sizin için geliştirmek için dışarıdaki bir kaynağa yatırım yapın. Shew Design sizin için içerik geliştirebilir veya sizin için bunu yapmak için alt yükleniciler bulabilir ve onlarla çalışabilirsiniz.
Küçük başla. Büyük bir site planlamak yerine, küçük bir site planlayın ve gerekirse yeni sayfalar ekleyin.
Mevcut içeriği yeniden kullanın. Site haritasından başlayarak sitenizi zaten sahip olduğunuz içerik etrafında planlayın.
Google sık sık değişen siteleri ödüllendirir, dolayısıyla sıralamalar öncelikliyse, sitenize düzenli aralıklarla içerik eklemek ve güncellemek önemlidir. Ayrıca, sitenizin kuruluşunuzdaki değişiklikleri (yeni programlar, ürünler, hizmetler vb.) Yansıtacak şekilde güncellenmesi gerekecektir. İçeriği güncel tutmanın bazı örnekleri şunlardır:
Devam eden blog gönderileri oluşturma
Kitlenizin belirli sayfalara nasıl yanıt verdiğine bağlı olarak mevcut içeriği hassaslaştırma (örneğin, açılış sayfaları dönüşmüyorsa)
Sosyal medya kampanyalarıyla çalışan sayfalar oluşturma
Devam eden değişiklikler için zaman ve para bütçelendirilmesi başarılı bir site için önemli olacaktır.
Destek ve teknik ihtiyaçları tahmin edin
Teknoloji hızla değişiyor. Tipik bir WordPress sitesi, periyodik olarak güncellenecek eklentiler ve temalar şeklinde düzinelerce bileşen parçası kullanır. Bu eklentileri güvenli ve kontrollü bir şekilde güncellemek için bir işleme sahip olmak önemlidir. Birçok kuruluş bunu kendileri yapmayı tercih eder, ancak sizin için bakım ve devam eden revizyonları ele alabilecek destek planları da sağlıyoruz.
Yedekleme stratejiniz olsun
Yeni bir site oluştururken yaptığımız ilk şeylerden biri, her gün iki yedek oluşturan bir modül kurmaktır. Buna ek olarak, bu modül üç haftalık yedeklemeden oluşan bir biriktirme listesi tutar. Site saldırıya uğradığında ve daha önceki bir noktaya geri dönmeniz gerekiyorsa bu harika bir kaynaktır.
Sitenizin güvenli olduğundan emin olun
Başarılı bir sitenin korunması için güvenlik çok önemlidir. Güvende olmak için yapabileceğiniz bazı basit şeyler şunlardır:
Harf, rakam, karakter kombinasyonu kullanan güçlü şifreler kullanın
Siteyi kullanması gereken kişilere erişimi kısıtlayın ve yetkilerini uygun şekilde sınırlayın (örneğin yazarın yönetici erişimine izin vermeyin)